maandag 26 november 2007

Arrived in Mumbai!

Ja hoor, ik ben er! Een teken van leven. De vlucht was goed, Jetair is een aanrader! Mumbai is overweldigend. Zo vre-se-lijk groot. Koeien op straat, andere geur, andere mensen, veel armoede, en 30 graden. Alles is anders. En vooral ik ben anders. Dat is wel even wennen.

Ik heb gister vooral geslapen. Moe van de vlucht en alle indrukken. Vandaag was een fijne dag. Geluncht met twee Amerikanen. En een treinkaartje naar Jaipur gehaald. Morgen gaat de treinreis van 18 uur beginnen!

Liefs Rigtje

Ps. Ik ben al een aantal keer gevraagd om te komen figureren in een Bollywoodfilm.. Hmm.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Rigtje,

Blij om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. Succes met de komende treinreis van 18 uur(!! bikkel!!)Enne, die Bollywood-aanbiedingen zijn natuurlijk een aanloop naar de Hollywood-aanbiedingen (mag ik je chaperonne worden?? ;-))

kus, Ilki

Anoniem zei

hoi Rigtje, ik ben blij dat alles goed gaat nou die 18 uurtjes nog even en dan ben ik ook weer gerust! En dat filmster worden doe dat hier maar is beter voor ons!! Goede reis


Dikke tût heit

Anoniem zei

Hee miep!
Goed om van je te horen. Probeer steeds te bedenken wat je aan het doen bent daar! Fijne treinreis en we horen vast snel weer van je.
Haha, film-aanbiedingen, terecht...

Meike zei

Edje!

Fijn dat het goed gaat! En 'anders', tja, dat was je altijd natuurlijk al, maar dat vertellen we nooit...

Leuk die films! Julio wil je manager graag worden. Wat zijn de aangeboden karakters? Wij weten wel een paar geschikten!

Fijne treinreis, en maak wat pics voor het thuisfront!

Tot mails lieve Kitty.

X Julio&Ike

Anoniem zei

Kind!Ook al een berichtje op je site..Holy cow!Ben benieuwd hoe de treinreis gaat verlopen en hoe het in Jaipur is...naja mocht de stage niks zijn, dan weet je dat je altijd nog Bollyster aan de slag kan ;-) hihi! Goeie treinreis! Liefs Lyd

Anoniem zei

ow hihi ik ben dus het anoniempje ;-)

tessa zei

Oh je bent er! Ik heb aan je gedacht. Ben je heel? Ben je moe? Wat leuk! Het avontuur kan beginnen! Zag vandaag hier in Sydney mooie potloodbakjes uit de Kashmir regio in India. Heb het goed, ik blijf je volgen! Hier down under begint ook een nieuw avontuur vorm te krijgen. Vanochtend getekend voor een appartementje aan het strand. Vandaag de gallerietjes af en ik maak zowaar vriendjes, jaja...

Dikke Kus!

Tess

Anoniem zei

He Rigtje,

Fijn dat je goed bent aangekomen! Ik zal aan je denken als je in de trein zit. Succes met het afslaan van al die mannen daar en hun aanbiedingen. Hihihihi.

Liefs,
Claudia

Anoniem zei

Pig! Je bent er!
Wat goed dat je direct een berichtje plaatst. Raar om te bedenken dat je nu in een raar riekende trein zit, heeeel erg lang... Ben benieuwd naar je indrukken van Jaipur. Rustig aan he, laat het allemaal lekker op je afkomen!

Hopelijk tot snel horens...

xxx

Siiri zei

Hi Meis, wat fijn dat je aangekomen bent!Ben zo benieuwd hoe Jaipur/Mumbai is,wacht op de foto's!
Enne.. filmster worden moet je altijd doen, mag je vrenden uitnodogen voor de premiere?? ;-)
dikke kus

siiri

Anoniem zei

Ha Rigtje!

Gijs zegt dat je in Jaipur naar het middeleeuws observatorium of zoiets moet.

Hier is het helemaal niet warm, dus geniet maar lekker van de warmte!

xxx Merel

Anoniem zei

He Rigtje! We houden je in de gaten!!! Heel veel plezier daar!! groetjes uit het koude, natte, winderige friesland, Remco